Het onderwerp studentenwelzijn nemen we mee op het UUnited Muziekfestival 2024 met het concept UUokay?.

Tijdens en na de coronacrisis is het nogmaals gebleken hoe belangrijk studentenwelzijn is. Parnassos heeft studentenwelzijn op de eerste plek staan van de prioriteitenlijst. Parnassos is een plek waar studenten elkaar kunnen ontmoeten, zich veilig voelen en geïnspireerd raken door de omgeving en elkaar.

De Hogeschool Utrecht ontwerpt een Immersive Design experience met het thema studentenwelzijn. Immersive storytelling gaat uit van participatie, co-creatie en interactie op basis van technologie. Immersive technologieën als augmented reality en virtual reality bieden de kans om een eigen verhaal te vertellen en hun stem te laten horen. Het eindresultaat van dit UUokay?project zie je op UUnited.