Op 28 maart 2019 hebben Parnassos Cultuurcentrum en Universiteit Utrecht groots uitgepakt met het UUnited Muziekfestival!

Om de studentenmuziekgezelschappen een groots gezamenlijk podium te bieden, organiseerde Parnassos Cultuurcentrum op donderdagavond 28 maart 2019 met meer dan 450 muzikale studenten, medewerkers en alumni de tweede editie van het UUnited Muziekfestival in TivoliVredenburg: een muziekfestival dat dwars door alle muziekgenres heen gaat en alle uithoeken van de universiteit samenbrengt. Tijdens deze avond in TivoliVredenburg hebben onze studentengezelschappen en alumni van de universiteit de podia betreden met Nederlandse topartiesten zoals Spinvis en Wouter Hamel.

Hier is alvast een kleine sneak peek door Hutspot Fotografie, Pierre Banoori en Erik van den Akker: je vindt alle foto’s op de UUnited Facebook pagina én de aftermovie, gemaakt door MixedFrames.