Het UUnited Spreekuur de podcast over hét muziekfestival dat voor én door studenten gemaakt is en dwars door alle muziekgenres heen gaat.

Tijdens het spreekuur bespreekt host Jasmijn met verscheidene gasten de ins en outs van UUnited. Hoe is UUnited ontstaan? Hoe is het voor de studentenmuziekgezelschappen om op het podium te staan? Waar moet je aan denken als je een festival organiseert in TivoliVredenburg? Deze en nog veel meer vragen beantwoorden we tijdens het UUnited Spreekuur.

In de eerste aflevering is Marieke van Merriënboer te gast, de voormalig directeur van Parnassos en bedenker van UUnited. Tijdens deze aflevering gaan we terug in de tijd naar de start van UUnited.

In de tweede aflevering is Jos Mulkens te gast, commissielid bij de studentencommissie van UUnited en lid van Dekoor Close Harmony. Jos en Jasmijn bespreken hoe het is om als student mee te doen aan UUnited en de vele ervaringen van Jos de afgelopen jaren bij Dekoor en de vorige edities van UUnited. Ook geeft Jos een tipje van de sluier over de optredens met Sandra van Nieuwland en Shirma Rouse op 21 maart.