26-02-2024

USKO Special met Abe, Folkert en Stefan

In de derde aflevering van het UUnited Spreekuur ontvangt Jasmijn maar liefst drie gasten. Abe, Folkert en Stefan zitten alle drie bij het Utrechts Studenten Koor en Orkest. Het USKO is met 180 leden het grootste studentenmuziekgezelschap tijdens UUnited. Op 21 maart staan zij samen met niemand minder dan Freek de Jonge op het podium. In deze aflevering bespreken ze hoe het is om bij het USKO te zitten, hoe de samenwerking met Freek gaat en leren ze Jasmijn wat bij over de Johannes en Matthäus Passion. Veel luisterplezier!

23-02-2024

De eerste ronde tickets zijn uitverkocht! De Early Birds zijn uitgevlogen, de Regular Birds zijn net geland. Heb jij je tickets al? Bestel ze nu en betaal als student € 17,50.

Early Bird Tickets zijn uitverkocht

01-02-2024

De eerste aflevering van UUnited Spreekuur de podcast is live.

UUnited Spreekuur de Podcast

De eerste aflevering van UUnited Spreekuur de podcast is live. De eerste gast bij het spreekuur was niemand minder dan Marieke van Merrienboer. Marieke en host Jasmijn nemen de luisteraar mee terug in de tijd naar het begin van UUnited en de samenwerking met TivoliVredenburg.

11-01-2024

Het programma van UUnited 2024 is bekend.

Programma is bekend

Het programma van UUnited 2024 is bekend. Alle namen in de line-up staan vast en het is de studentenmuziekgezelschappen wederom gelukt om een samenwerking aan te gaan met een gastartiest.